Повернення та обмін

Інтернет-магазин Ігуана здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Терміни повернення та обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення товарів належної якості

Увага: увесь перелік товарів належної якості на нашому сайті Артель Майстрів підлягає поверненню та обміну!

- Що таке товари належної якості?

Товари належної якості – це товари, які не були у використанні, зберегли свій товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, оригінальне пакування, а також усі документи, видані разом із товаром.

- Хочете повернути товар? Що робити?

Для узгодження повернення товару зателефонуйте за номерами, вказаними в розділі «Контакти»: +38 (050) 057-36-00.

Повернення товару здійснюється за даними, вказаними в ТТН при отриманні посилки.

- Хто оплачує пересилку повернення товару?

У разі повернення товару ми не відшкодовуємо витрати на доставку, зокрема: виїзд кур'єра або вартість пересилки транспортною компанією в інше місто згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару, вартість доставки оплачується покупцем.

- Коли повернуть гроші?

Після отримання та огляду товару на складі, кошти будуть повернуті протягом 3 робочих днів на реквізити, з яких було здійснено оплату.

- Хочете обміняти товар? Що робити?

Для узгодження обміну товару зателефонуйте за номерами, вказаними в розділі «Контакти»: +38 (050) 057-36-00.

Обмін товару здійснюється за даними, вказаними в ТТН при отриманні посилки.

- Хто оплачує пересилку при обміні товару?

У разі обміну товару ми не відшкодовуємо витрати на доставку, зокрема: виїзд кур'єра або вартість пересилки транспортною компанією в інше місто згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови від товару, вартість доставки оплачується покупцем.

- Коли відправлять товар на обмін?

Після отримання та огляду товару, який вам не підійшов, інший обраний вами товар буде відправлений протягом 1-3 робочих днів.

- Що робити, якщо при отриманні виявили пошкодження або брак?

Якщо при отриманні товару виявлено пошкодження або брак, необхідно скласти акт про пошкодження товару в присутності представника транспортної служби та повідомити нам номер акту і кількість пошкодженого товару. Повернення або обмін бракованого товару здійснюється за даними, вказаними в ТТН при отриманні посилки.

- Хто оплачує повернення/обмін бракованого товару?

У разі браку товару вартість доставки в обидві сторони оплачуємо ми.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, вказаних у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, які не підлягають поверненню та обміну.